Montag, 9. September 2019

#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung y



Günler koşuşturmakla geçip giderken
Neden var olduğunu unuttun
Neden olduğun sorunlarınsa farkında değilsin
Gülmek eğlenmek istiyorsun









#SUSAMAM 「Songtext」



Günler koşuşturmakla geçip giderken
Neden var olduğunu unuttun
Neden olduğun sorunlarınsa farkında değilsin
Gülmek eğlenmek istiyorsun
Sorunlara çözüm bulmak gibi bir derdin yok
Hayat zaten çok zor
O yüzden müzik seni eğlendirsin
Gerçeklikten uzaklaştırsın istiyorsun
Ama biz müziğin bir şeyler değiştirebileceğine inanıyoruz
Bizimle gel
Başlayalım mı?

[Verse 1: Fuat] (Doğa)
Cengiz Han zamanı akan nehirde
Elini yıkamanın bedeli ölümdü
Göç edip çürüdük
Çöp kusarak üç denize sıçan bi' hale büründük
Egzoz gazı soluyan
Sağı solu belli olmayan
Mangala gitti maganda!
Orman yanar
Tabiatın gözleri kan ağlar
Kibir yaptı tavan
Fabrika bacası basar
Atom reaktörü, çöpü hasar
Electro smoke ile her an atakta
İnsan en büyük parazit
Gezegene bak lan!
Hayvan kadar olamadı beşer
Ortama uyamadı revize eden
Faturasını gelecek nesil öder
Kıyamet şur'da "mal" gibi izle!

[Verse 2: Ados] (Kuraklık)
Abi yapma!
Atma şu izmaritini denize
Geri alamazsın
Gün gelir o pisliğini attığın denize hasret kalırsın, bakamazsın!
Kurak Afrika görüntüleri uzak değil
Çocuğun büyüdüğü yer sulak değil
Çünkü yok ettik gölleri, nehirleri, ırmakları, HEPSİNİ!
Nasıl acımadık?
İnanamıyorum
Elimizde varken hiç değerini bilmedik
Plastikle dolmuş mideleri hayvanların buna hiç mi üzülmedin?
Nette paylaşmaksa yetmez
Bi' şeyler yapmalı
SUYU KİRLETMEYİN!
Su gibi aziz olsun ülkem
Onun can damarlarına
Bu zehri vermeyin!

[Nakarat: Şanışer]
Gel, gün olur hapsolur bu suçlu cümleler!
Yenilir hiç olurum fark etmezler!
Susma, susamam!
Korkma yanıma gel!

Gel, gün olur hapsolur bu suçlu cümleler!
Yenilir hiç olurum fark etmezler!
Susma
SUSAMAM!

[Verse 3: Şanışer] (Hukuk)
Ben bi' beyaz Türk'üm Yasalarım Anglosakson ama kafam Ortadoğulu
Apolitik büyüdüm, hiç oy vermedim
Kafamı tatile, gezmeye, borca yordum
Adalet öldü, ucu bana dokunana dek sustum ve ortak oldum
Şimdi tweet atmaya bile çekiniyorum
Kendi ülkemin polisinden korkar oldum
Üzgünüm ama senin eserin ülkedeki umutsuz nesil
Senin eserin bu mutsuz kesim ve bu kurşun sesi!
Sebebi nedir bilmeden hapiste çürüyen o suçsuz sefil
Senin, senin eserin, senin eserin bu korkunç resim
Bu yorgun sesim
Fakirin vergisiyle yatına, katına katana salak
Haşere geri yolsuz vekil seni, senin eserin!
Sen hiç yıkanmadın
Ölümle bi' kez bile tıkanmadın
Elinde 3. dalga karton bardak kahve
Tek derdin o özenti "Start-Up"ın
Şimdi kapını kollaması gereken adalet gelir acımaz
Vurur kırar kapını
Çünkü çocuk öldü vuran memurdu diye "Haklıdır" dedin
Sesini çıkarmadın, yani suçlusun!
Çünkü iki gün üzülüp sonra gözündeki nehri kuruttun
Tuğçe ve Büşra'nın katilini serbest bırakan hakimin adı neydi unuttun!
Şimdi başına bi' şey gelse şeh'rin hukuk mu?
Bi' gece haksızca alsalar içeri seni
Bunu haber yapıcak gazeteci bile bulamazsın
HEPSİ TUTUKLU!
Salınan katillerin aldığı canlar (Geri gelmeyecekler!)
Haksız yere hapiste geçen yıllar (Geri gelmeyecekler!)
Sen sustun, ses etmediğinden bindiler tepene
Haklarını elinden aldılar ve güzellikle geri vermicekler

[Verse 4: Hayki] (Adalet)
Adalet sözde mülkün temeli
Tıkamış kulağını duymaz ne dediğini
Âdeti, töresi, geleneği söyle
Giden kötüydü de gelen iyi mi?
Bu medeni mi?
Biz yiyemiyo'ken senin kürkünün bile yemediğini
Sizin polisiniz silahını çekip güpegündüz ortalıkta vuramaz dilediğini
Medya, basın, hukuk, asker hepsi sizin için çalışırken
Aslen güneş bile üzerine doğuyo bu çocukların
İşe gidip geliyolar canlarına kasten
Silahınızı kin!
Bu çektiğimiz bizim günahımız değil
Planınız iyi!
Ben bilmem bunun inananı kim?
Ama bilirim, gel
Silahımız dil!

[Verse 5: Server Uraz] (Hukuk)
(Bu Server Uraz)
Ben sesiyim kayıp neslin
Sansürü olamam ayıp resmin
Ekibimi bu mezardan çıkarabilmek için hep gözlerim açık, uyanık ayık gezdim
Sopa, bıçak ne yazar ki? Zayıf hepsi!
Öncelikle olmalı akıl keskin
Sabır bey'nimi yiyip bitirirken yağmur gibi yağanları yakıp geçtim!
Müzik yapmak dışında bi' bok yemedim!
Polis tutukladı bi' şeyleri problem edip
Yine duruşmadayım sen konsere git
Ben aynı takım elbisemle 10 senedir
Biri dönüp desin bana "Çaban boş yere değil"
O gün kalbimi, ruhumu komple veriyim ama
Yargı gelip arıyor bedeli
Yaşıyorum cehennemi, yanıyor bedenim

[Verse 6: Beta] (Türkiye)
Merhaba Türkiye ende var hüviyet Yaşamaya çalışıyoruz hasbelkader gitmeden katakulliye Ekrana süs diye çıkan şarlatan, hep fanatik biri! Fesatlık, kötü niyet salgın gibi Eder daha manipüle! Bu bir temsil ya da piyes! Bu uçaksa bu türbülans! Komşumuzdu Suriye Şimdi bu gemideki vatandaş mı? (Yurttaş mı?)Huzurda değil ölü bile topraktakilerin ahı var
Sadece gazeteydi "Hürriyet" Sen olabildiğince özgür ol!

[Verse 7: Asil Slang & Zen-G] (İstanbul)
Hepimizi bi' lokmada yutuveriyo' Pis boğazlı İstanbul! En iyi zamanları törpülüyo' Çözülemeyen gizemli esrar bu! Taşı toprağı altın (altın) Eli verdim, kolu kaptı (saldır) Ulaşım, eğitim, yargı (yardım) Şeytan zehrini saldı (saldı) Paranız olmalı, ya da birileriyle aranız olmalı Kodamanlarda numaranız olmalı Aksaray'da bir adamınız olmalı Bizim yatımız katımız bi' de yalımız olmadı Kumbaramız dolmadı da bununla doğmadım Ki metropolde biraz amacın olmalı Yapıcı olmadın, yakıcam ormanıBeton ormanda hayvan olman normal
Tutsak göz altların yine morlar Yönetenler çağ dışı dinozorlar Bu ormanda herkese göre rol var Sustukça sıra sana gelecekAydın beyinleri bekliyor karanlık gelecek

[Verse 8: Sokrat St] (Eğitim)
Mezun olucam Cash para, diploma ver bana Para yoksa ter dökmeliyim Eğitimde fırsat eşitliğini fırsata çeviren bi' üniversiteliyim Ben mezun oldum Yarattığınız sistem yüzünden bi' serseriyim Ben mezun oldum Ya kasiyer olayım, ya da sinemada sana yer göstereyim Sokak başı üniversite ama köy okulları çok terste Başa gelenin ideolojisi neyse o anlatılır her derste Zengin, fakir ayrı Torpile ya da parasına göre kayırır Eğitim endüstridir İnşaattan rant sağlamaka aynı! Kiminin kitap alıcak bi' parası yok Öğretmen atanıcak ama "arası" yok! Milletvekili bi' tanıdık mı, wow Beni anlaman da bu mantıkla zorBari bi' köy okulunun yardımına koş
Her tarafı kaos Sen de biraz boğuş Bu gece uyudu zorla çocuk Okula gidecekYOL YAP!

[Verse 9: Ozbi] (Sorgulamak)
Neden bu gök, bu yıldızlar, bu galaksiler, gezegenler Neden, neyden bu evren? Neyden bu dünya? Neden ben, neden sen, neden biz? Sorgula, hele bi' sor lan bi' "Neden ben varım? Nereden geldim ve neden bi' insanım? Nasıl oldum? Nasıl olduk? Nası' oluyo'? Nası' anlam kattık? Nası' doluyo' bu kafa? Neye tapınıyo' hayat kimi kayırıyo'?" Hasat ne doyuruyo' hesap Anlasak, anlatıp her şeyi kavrasak da len Anlamak mı yasak olabilir Ama sadece bi' yanıtı yok bi' sürü cevap var koş git yanıt ara Peşine düş mutlaka kanıt araRuhunu demle hep yakıt ara lan
Kalbini tut ve de buna tanık ara Hadi nefesini gör ve git sanat ara Sorgula sorgula atomları Işık hızını düşün ve de git kanat ara sonra Uç uçabildiğin kadar Uçabildiğin kadar Uçabildiğin kadar uç Uçabildiğin kadar uç Bırak kendini

[Verse 10: Deniz Tekin] (Kadın Hakları)
Ben bilmem hiç kendimi korumak zorunda kalmadım Bilmem ben bi' çocuğu düşünmek zorunda olmadım Hiç evlendirilmedim Evde dayak görmedim Kendi evimde kendi odama zorla hapsedilmedim Sözlerinizi kusmadım Yurdumdan edilmedim Nefretinizle yanmadım Yakılarak can vermedim Hiç kardeşim olmadı Hiç abimden korkmadım Okuldan alınmadım Ben hiç öldürülmedim

[Verse 11: Yeis Sensura & Sehabe] (Kadına Şiddet)
Kadına el kalkmaz ulan beyinsiz Erkeksin ama insan değilsin Aslında o en iyiye layık Kadına şiddete hayır Ülkede erkek neden en üstte minibüste, evde ya da metrobüste Taciz şiddeti hiç bitmiyo' Kınamakla falan iş bitmiyo' Uh, ah, adam olamadınız bu kalıbının adamı mı para babalarınız? Beşiktaş'ta beş tokat, leş hareketler Cebi dolu ciğerin beş para etmez Yaşadığın kafa ne? İnsan mısın? Biz utandık ulan! İnsan mısın?
İnsan mısın? Bu hale nasıl gelir insan? Nasıl?

[Bridge: Aspova] (Dünya)
Düşerim derinlere Dünya, dönsün başım gibi Aklımı kaybederek rüyaNefesim, iç sesim Düşerim derinlere

Dünya, dönsün başım gibi
Aklımı kaybederek rüya Nefesim, iç sesim Düşerim derinlere

[Verse 13: Defkhan] (Gurbet)
Kaptı kafamı çarptı duvara Beni koruması gereken tenime bastı cigara Kaldırdı geri bütün derileri kattı dumana Yattım falaka motherfucker bu mu yargı burada Hangi kurala denk? (denk) Cenk için hazırım, karışır her yer Öğretilen bu işte Şiddeti sevmek ve ipleri germek Bak Almanya buz gibi morg Bana sor sana diyim Gençlerin çoğunda amfetamin, tilidin ya da weed, kokain ya da speed, crackSana göre güzel ama bana göre değil
Bana göre değil, kafana göre yürü bas mayına geber Ederi kaç? Kaç? Kaç? Kaç paraya bedel? Yeter artık dönme teker gibi Dost ol yeter banaGeliyorsan dosdoğru gel

[Verse 14: Şanışer] (Hayvan Hakları)
Bi' kap su ver çok mu zor Vicdanlı ol be lanet Anlamak istemiyo'sun ama bütün bu canlar sana bana emanet Lan bi' düşün: "Soğukta kışta dışarda tek başına yaşıyo'sun Dilini anlayan kimse yok hep tehlike, hep felaket, hep afet" Âdeme bir türlü yaranamazlar Vicdana bakar paraya bakmaz Toplayıp ormana atmak çözüm değil Bunlar kurt değil, ormanda kendi başlarına yaşayamazlar Onları sen savun, onlar kendi haklarını arayamazlar
Barınaklar dolu Memleket acı Seması kara Sokak hayvanlarına tecavüz etmenin, işkence etmenin cezası para "Büyük ahlaksızlıklar için büyük aptallar lazımdır"Bütün insanlar suçlu değildir ama
Bütün hayvanlar masumdur

[Nakarat: Şanışer]
Gel, gül olur hapsolur bu suçlu cümleler! Yenilir hiç olurum fark etmezler! Susmam, susamam!Korkma yanıma gel!

Gel, gül olur hapsolur bu suçlu cümleler! Yenilir hiç olurum fark etmezler! SusmamSUSAMAM!

[Verse 15: Sokrat St] (İntihar)
Gitme, Gitme, Gitme, Gitme Daha çok şeyi değiştirebiliriz bu hayatta İnat etme Hepimiz pes ettik vaktiyle Şimdi sık yumruğunu Sustur şu suskunluğunu Unutma kafan atınca nasıl da dimdik durduğunu İçin dışın nefret Gel Hiçbir şeyi yaşamak kadar sevme Sana bi dünya yaratamam da elini tutarım elbette Varsın herkes terk etsin seni Sen dünyayı terk etme Seni yargılamıyorum
Acını tam olarak anlamam mümkün değil biliyorum
Kaldıramadığım yükleri bırakıp kendi yolumdan gidiyorum ben
Sen de aynaya bak lütfen
Seni seviyorum de

[Verse 16: Aga B] (Faşizm)
Ey! Faşizm ne mi? n amiyane deyimiyle faka basacağız Beynelmilel el birliğiyle Tek bildiğiniz siz Ve de pek çok kazanın asıl sebebi aşırı hırs Bu hırs bi' ebedi his Evde eşine kız Sokakta kriz Fıss, tokakla köpeği Cins ise değil de miks ise tabii Akılsız, ey Kendinden çalan hırsızPolisten tırs, ey Ol ister sistem Hiç çiğ sığ birey Bir neyin ne olduğunu Bi' de bizi bil Biz façası pis de eli temiz bir nesiliz Bu işin selesi siz deTekeri gidonu biz
Ey, e bi tabi biz de biz gibi bir nes'lin peşindeyiz Ey, bu tek emelimiz saygı, tohum Torun, ayna ol Kaygı bol da yol Ey, tam da bu Ya boğul ya doğ Tonla yanlışa, gırla doğru
Olsun torun, saygı tohum

[Verse 17: Mirac] (Sokak)
Yüzüne bakamam yüzüm düşer o yerlere Ayakları çıplakken gözleri dalar düşlere Başı önünde ama beden çıkıyor sefere Yok mecal dizinde Bak, her bi' günü sürgüne Kaçamıyo' kovalıyo' zalimler Ele güne, ele bakıyor o gözler Kodamanın parasını ateşe ver Ve de koyduğumun egosunu bi' yere ser
Sokağa bakanın adını değil Yoksulumun, yetimimin adını ver Zabıtaları seyyara değilGökdelenlere gönder

[Bridge 2: Mert Şenel]
Fırtınadan kopup giden dalların bi' tanesiyim Fazla yol almış ve yıpranmış İçimde neler dönüp durur anlatsam tarifi yok Bazen evsiz bi' çocuğun hikayesiyim

Fırtınadan kopup giden dalların bi' tanesiyim Fazla yol almış ve yıpranmış İçimde neler dönüp durur anlatsam tarifi yokBazen evsiz bi' çocuğun hikayesiyim

[Verse 19: Kamufle] (Trafik)
Can pazarı, otobanlar can pazarı 365 günün riskli Bitmiyo' gamsız magandası Öde kan parası Bi' kaza bayrama matem düşürür Yürek dağlar acılar cabası Bir sela çınlar kulaklarında Hiç dinmez yarası Trafik terörüne eşlik eder alkol, şiddet, hız tutkusu 25 yaşında yüz binlik arabaya binen gençlerin yok korkusu Önce emniyet sonra hoşgörü Sabır, selamet gerekiyor insanUfacık bir hata her şeyi karartır inan yok dönüşü

#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung


Tage vergingen scheuern
Warum haben Sie vergessen, dass
Sie sind sich nicht bewusst von Problemen verursacht Arbeitsplätze gehen
Sie wollen Spaß Lachen haben
Sie müssen sich keine Sorgen als Lösungen für Probleme finden
Das Leben ist sehr schwierig,
Deshalb Musik unterhalten Sie sind
Sie wollen weg von der Realität erhalten
Aber wir glauben, dass wir etwas in der Musik ändern können
Kommen Sie mit uns
Soll ich?

[Vers 1: Fuat] (Natural)
Dschingis Khan Fluss in der Zeit fließt,
Handwäsche, die Kosten des Todes
Wir wanderten rot
drei warmes Meer Müll Erbrechen b ‚haben wir davon ausgehen,
Abgas Atmen
temperamentvoll
Mangala ging maganda!
Lichter Wald
Natur Augen bluten
Überheblichkeit gipfelte
Fabrikschornsteine ​​Drucke
Atomreaktoren, Müll Schaden
Electro Angriff jederzeit mit Rauch
Menschliche größte Parasiten
Mann sah Planeten!
Das Tier war nicht bis fünf
die es versäumt mit dem überarbeiteten Medien nachzukommen
Zukünftige Generationen werden die Rechnung bezahlen
Urteil shura in „Waren“ wie zu beobachten!

[Verse 2: Ados] (Dürre)
Abu machen!
werfen Zigarettenstummel ins Meer folgende
Sie können nicht mehr rückgängig machen
Sie sind Sehnsucht nach dem Meer am Tag kommt, dass du Scheiße, können Sie nicht sehen!
Ariden Afrika nicht weit weg Bilder
Nicht Feuchtgebiet, wo das Kind wächst
Denn wir haben keine Seen, Flüsse, Flüsse, alle!
Wie können wir Mitleid?
Ich kann nicht glauben,
Wir wissen nie, die Mühe wert, in unseren Händen
Haben Sie nicht auch immer Sie bereuen es von Plastiktiere Mägen voll?
Was ist nicht genug Teile
Bi ‚Dinge zu tun
WATER Verschmutzung!
Ich hegte als Länder Wasser bekommen
seine Lebenselixier
Sie nicht dieses Gift geben!

[Chorus: Şanışer]
Kommen Sie, in diesem kriminellen Sätze gefangen würde der Tag sein!
Essbare nicht erkennen, würde ich überhaupt!
Susman, ich Durst!
Fürchte dich nicht mir nahe kommen!

Kommen Sie, in diesem kriminellen Sätze gefangen würde der Tag sein!
Essbare nicht erkennen, würde ich überhaupt!
Schweigen
Mein Durst!

[Vers 3: Şanışer] (Gesetz)
Ich bi ‚Türkisches Recht weiße angelsächsische, aber ich bin der Leiter des Mittleren Ostens
Apolitisch ich aufwuchs, habe ich nicht wählen
Mein Kopf im Urlaub Spritztour, ich müde Schulden
Justice ist tot, schloß ich bis zum Ende mich berührt und ich wurden Partner
Jetzt bin ich sogar Angst Tweet zu werfen
Ich hatte Angst, die Polizei von meinem eigenen Land
Es tut mir leid, aber Ihre Kreation verzweifelte Generation im Land
Diese unglückliche und schneiden Sie die Lead-Stimme Ihrer Arbeit!
im Gefängnis verrottenden, ohne zu wissen, warum ist er schuldig miserable
Sie, Ihre Arbeit, Ihre Arbeit, die diese schrecklichen Bilder
Dies ist eine müde Stimme
Oder die Armen dumm mal die Katanas zu besteuern
Bugs korrupt Abgeordneten zurück zu Ihnen, Ihre Arbeit!
Man kann nie waschen
Waffe bi ‚auch einmal verstopft
3. Welle Karton Kaffeetasse in der Hand
Das einzige Problem ist, dass wannabe „Start-Up“ in der
Nun beobachten Sie die Tür der Gerechtigkeit sollte Einnahmen nicht bitter
Shoot brach die Tür
Denn er war Offizier, der das Kind erschossen starb „richtig“, sagte er
Sie heben Sie Ihre Stimme, so dass Sie schuldig!
Da der Fluss in trockenen Auges nach zwei Tagen Sie trauern
Tugce und der Richter den Mörder Busra Namen vergessen wurde die Freigabe!
b pro Now ‚Ist zu şeh'r Recht etwas kommen?
Bi ‚Nacht beinhaltet unfair, wenn sie Sie nehmen
Sie werden es nicht sogar Nachrichtenreporter finden yapıcak
Alle Gefangenen!
Kann durch Schwingen Killer genommen (sie wird nicht wiederkommen!)
Zuunrecht im vergangenen Jahr in Haft auf (sie nicht zurückkommen werden!)
Sie einsperren, weil sie den Hügel, um den Klang geklettert
Sie nahmen die Hände der Rechte zurück und Schönheit sind vermicek

[Verse 4: Keine andere] (Justice)
Gerechtigkeit Grundlage der so genannte Eigenschaft
noch hat das Ohr nicht die Clog hören
Traditionen, Bräuche, sagen Tradition
Gute Abfahrten von den schlechten?
Ist das zivilisiert?
Wir essen sogar Ihr Fell, dass während der yiyemiyo'k
Ihre Polizei ziehen Sie Ihre Waffe nicht am helllichten Tag schießen kann um diese Sprache
Medien, Medien, Recht, Militär, die alle während der Arbeit für Sie
Ursprünglich von der Sonne auch auf diese Kinder doğuyo
Geliyo gehen und zu arbeiten, kann nicht bewusst
Hass Ihre Waffe!
Wir sind nicht, dass wir unsere Sünde nehmen
Ihr bester Plan!
Ich weiß nicht, wer das glaubt?
Aber ich weiß, kommen
Unsere Waffe Sprachen!

[Vers 5: Server Uraz] (Recht)
(Dieser Server Uraz)
Ich bin die Stimme der verlorenen Generation
Ich kann nicht eine Schande offizielle Zensur
Mein Team ist immer offen für meine Augen weg von diesem Grab, nüchtern, wach, ich besuchte
Stock, Messer Autor Was? Schlechte sie!
Erstens muss der Geist scharf sein
Ich habe meine Geduld bey'ni Fett zu verbrennen, als diejenigen, die den regen verschlingen!
außer Musik machen bi ‚Ich esse Scheiße!
Die Polizei verhaftete eine Sache, über die Frage, ob
Wieder ging in der Sitzung zu einem Konzert
Ich bin 10 Jahre mit der gleichen Farbe
Jemand zu mir zurück, wie „Der Aufwand ist nicht umsonst“
An diesem Tag mein Herz, aber ich gebe meine Seele zu vervollständigen
Suchen Sie kommen Gerichtsgebühr
Ich bin in der Hölle leben, brennen Körper

[Vers 6: Beta] (Türkei)
Hallo Türkei Geige Bildschirm Ornament er hatte in der Identität der Scharlatane verließen wir zufällig, immer ein Fanatiker zu leben versuchen! Unfug, wie Ausbrüche der Bösgläubigkeit Eder mehr manipuliert! Diese Darstellung oder spielen! Diese uçaks diese Turbulenz! Nun war es unsere Nachbarn ist Syrien an Bord Bürger? (M Bürger?) Hat noch nicht einmal eine tote Erde in Frieden diejenigen ah
Es war einfach nur Zeitung „Hürriyet“ Sie können so frei wie möglich sein!

[Vers 7: Slang & Zen-Master-D] (Istanbul)
Wir alle bi 'die Happen yutuveriyo' Dirty throated Istanbul! Die besten Zeiten törpülüyo ‚Ungelöste dieses mysteriösen Marihuana! Gepflastert mit Gold (Gold) Ich Eli gab, packte Arm (angegriffen), Verkehr, Bildung, Justiz (Hilfe) Satan Gift-only (lesen) muss Ihr Geld, oder sollten Sie mit jemandem anrufen sollten Ihre Nummer in dem Tycoons sein muß, einen Mann in Aksaray hat unsere Yacht Unsere solide bi ' wir gestopft wurden, haben wir nicht Moneybox in der Villa war ich nicht geboren mit dieser Metropole, die nicht konstruktiv ist ein wenig objektiv zu sein, yakıca ich ormanıbeto im Dschungel normale Tiere zu sein
Die Führer der Gefangenen sind nach wie vor aus eine Rolle mal die Augen lila Dinosaurier in diesem Wald für alle nahm BLEIBT für nächsten Monat SILENT warten, wie ihr Gehirn dunkle Zukunft haben

[Vers 8: Sokrates St] (Bildung)
Die Absolventen olucam Bargeld, gab ein Diplom mir, dass zur Chance Chancengleichheit in der Bildung bi ‚College Männer Ben, weil das System, das Sie erstellt haben, ich bi graduierte‘ sollte schwitzen oder Geld übersetzt serseriyim I oder Kassierer Sache abgestuft oder Kino, lassen Sie mich Ihnen Orte, die Sie Straße Leiter der Universität, aber Schulen im ländlichen Raum sehr Reverse gehen sie auf die Ideologie von was auch immer es in jedem Gang von den reichen beschrieben wird, die arme von einem Torpedo oder einem separaten Geld aus den Renten Industrie favorisieren Bildung Bau sağlamaka gleich ist! Wer kauft das Buch bi ‚Lehrer atanıcak aber kein Geld‚auf‘Nein! Deputy bi ‚Wissen Sie, wow, diese Logik zorbar bi mir zu verstehen,‘ eilte Dorf zu Hilfe Schule
Jede Facette des Chaos Sie DO gidecekyol ein wenig kämpfen, Schulkinder zu zwingen, heute Nacht zu schlafen!

[Vers 9: OZB von] (auf Anfrage)
Warum ist der Himmel und die Sterne, die Galaxien, Planeten, warum dieses Universum von dem, was? diese Welt von dem, was? Warum ich, warum Sie, warum sollten wir? Hinterfragen, insbesondere bi ‚fragte der Mann bi‘ „Warum habe ich? Ich komme und warum bi‚Mensch ich? Wie bin ich geworden? Wie wir hatten? Nai‘Trippin‚? Nai‘meinen wir Boden? Nai‚doluyo‘der Kopf? Was tapınıyo lebt manchmal kayırıyo ‚?" Ernte was doyuruyo Konten zustimmen, alles zu sagen kavrasak mir ein Mann zu verstehen, könnte verbieten, sondern nur bi 'reagiert nicht bi ‚ging auf viele eilten ihm dort Antworten suchen zu beantworten jagen die starke Beweise araruh immer Zwischen Mann Kraftstoff zu brauen
Lassen Sie uns einen Zeugen in Ihrem Herzen anrufen und Ihren Atem halten und gehen Kunst Suchanfragen in Frage die Lichtgeschwindigkeit Atome sehen wegfliegen, wie man sich vorstellen kann, und rufen Sie dann ging auch auf die Flügel nach oben, wie Sie können bis zum Ende Ende Ende Ende weit wie Sie können, wie Sie selbst können wir beenden

[Vers 10: Einer der Meer] (Frauenrechte)
Ich wusste nie, dass ich nicht schützen muss ich weiß, ich bin bi ‚ich nicht über das Kind zu denken, habe ich nie zu Hause verheiratet war ich nicht sahen Sie Ihr eigenes Haus zu schlagen, in meinem Zimmer, ich erbrechen deine Worte, ich war kraft Einkerkerung ich mit Hass brenne Ich habe nicht die Yurdum Verbrennung ich das Leben gebe immer meinen Bruder habe ich aus der Schule nehmen, ich jemals Abend fürchten habe ich nicht getötet jeden

[Vers 11: Verzweiflung Sensur A & sehabe] (Frauen Gewalt)
Frauen ulan Hand wird nicht dumm männlich, aber die Leute nicht bekommen Eigentlich ist es am besten zu würdigen Frauen kein Land in der männlichen Hauptrolle in der oberen Kleinbus Gewalt, zu Hause oder Metrobus Belästigung Gewalt jemals bitmiyo ‚Henna aber etwas Geschäft bitmiyo‘ Uh, uh, war der Mann nicht von dieser Form Mann Ihr Geld, Dad ? Fünf Klaps Besiktas, was Sie durchgemacht haben Kopfbewegungen Gerippen Taschen voller wertlos Lungen? Sind Sie ein Mensch? Wir verlegen die Hölle! Sind Sie ein Mensch?
Sind Sie ein Mensch? Wie wird dieser Mensch? Wie?

[Bridge: Aspov A] (Welt)
Ich fiel in eine tiefe Welt, ich verliere meinen Verstand als rüyanefes bekommen mein Kopf drehte, fiel ich tief in meine innere Stimme

Die Welt, wie Sie drehte meinen Kopf
Ich bin mein Geist atmen Traum zu verlieren, fiel ich tief in meine innere Stimme

[Vers 13: Defkh von] (im Ausland)
Das Schiff schlägt wurde meinen Kopf an der Wand um mich zu schützen brauchte Anerkennung Bass cigara die ganze Haut entfernen auf dem Boden wurde wieder wurde ich Auspeitschen Rauch oder mother Regel hier ist äquivalent zu dem, was die Justiz ist es? (Equivalent) Ich bin bereit zu Cenk, verwirrt lehrte überall diese Arbeit Gewalt Liebe und sehen das Seil Deutschland frigid Leichenschauhaus strecken in die meisten der jungen Leute, die ich sagen, mich fragen, Amphetamin Sie, Tilidin oder Unkraut, Kokain oder Geschwindigkeit, schön durch Risse bis, aber nicht für mich
Nicht für mich, nach dem Kopf ging die paar Bässe Eder Mine sterben? Wie viele? Wie viele? Wie viel ist es wert? Genug ist genug Freunde wie Spinnräder kommen direkt zu Ihnen banageliy

[Vers 14: Şanışer] (Animal Rights)
Bi ‚Tasse Wasser gab so hart Gewissenhaftigkeit ist ba Legendes verdammt fragen Sie mich nicht, aber alle jene Seelen Sie LAN mir anvertraut bi‘, dachte: „Sie leben außerhalb allein im Winter kalt versteht die Sprache, die man nicht immer Gefahr, immer katastrophal, immer Katastrophe“ yaranamaz Name, aber irgendwie nicht sehen, Ihre Aufnahme von Geld sieht Gewissen ist nicht die Lösung, sie in den Wald Wölfe zu werfen, nicht du sie in den Wald verteidigen können nicht allein leben, können sie ihre Rechte nicht nennen sind
Die Unterkünfte sind voll von Heimat leiden Streuner an Land Skies Faktoren von Raps, „ist für eine große große dumme Unmoral notwendig“ kriminelles Geld zu foltern Alle Menschen nicht Verbrecher sind aber
Alle Tiere sind unschuldig

[Chorus: Şanışer]
Kommt, Lachen wird in diesen kriminellen Sätzen gefangen! Essbare nicht erkennen, würde ich überhaupt! Ich schweige, ich Durst! Haben Sie keine Angst, mir nahe kommen!

Kommt, Lachen wird in diesen kriminellen Sätzen gefangen! Essbare nicht erkennen, würde ich überhaupt! Ich kann nicht susmamsus!

[Vers 15: Sokrates St] (Suicide)
Go, Go, Go, können Go viel mehr ändern in diesem Leben stur, alles, was ich geben habe einst jetzt oft hassen kommen fremd, wie durch die folgende Stille Stille Faust Denken Sie daran, warf den Kopf, als er groß in der Liebe genug stand nichts zu leben, ich mache Sie auch die Welt sein kann ich die Hand natürlich halten Varsın Sie verlassen jeder die Welt, die Sie Sie nicht verlassen beurteilen
Ich weiß, dass ich nicht in der Lage bin voll um den Schmerz zu verstehen
Entfernen Lasten können nicht verlassen, ich werde aus dem Weg
Sie in den Spiegel schauen, bitte
Ich liebe dich

[Vers 16: Alter B] (Faschismus)
O! Was tun Faschismus? n Wir werden mit einem mit dem Amin, bis die Anweisung Beynelmilel Hände Einheit versauen Sie wissen, dass Sie und viele Gewinne die Hauptursache für übermäßigen Ehrgeiz dieses Ehrgeiz das ‚ewige Gefühl zu Hause Mädchen zu seiner Frau auf der Straße Krise Fiss zu sein, während tokakl Hund Genus nicht das natürliche sinnlose mische, O Selbstspiel hırsızpolis von gekniffen, registrieren O-System fragt nie B, was ein rohes seicht Individuen, was Fassade von uns wissen, dass wir eine Generation von sauberen Hände schmutzig in diesem Job sind Sie Lenker Sattel wir deteker
Oh, zu sein, das Thema O wir auch eine nes'l jagen wie wir unsere einzige emelie respektieren, Samen Torun, meine Art und Weise Angst ist auch viel Spiegel, genau diese entweder ertranken oder wurden Töne falsch, richtig gIrL geboren
Ob Enkel, Respekt Samen

[Vers 17: Aufstieg] (Straße)
schaue in dein Gesicht kann ich nicht fällt Gesicht, legt er Füße nackt Augen Zweig auf den Kopf fällt vor, aber das Fleisch verwandelt sich in der Zeit keine MecAlu Verzeichnisse Schau mal, jeweils bi ‚Tage des Exils Kaçamıyo‘ kovalıyo 'grausam Ele Tag, diskutiert diese Augen mit Blick auf die Tycoons Geld in Brand gesetzt und das Ego verdammt bi ‚Ort ser
Der Name meiner Straße yoksulumuz der Minister nicht, die yetimi Polizei geben haben meinen Namen die Reisen geschickt değilgökdel

[Bridge 2: Mert Senel]
b Zweig des scheidenden wafting aus dem Storm ‚tanesiy ich viel in der Art erhalten haben und getragen innen was soll ich stoppt Manchmal drehen gibt es keine Definition von Obdachlosen bi‘ Mein Kind hikayesiy

b Zweig des scheidenden wafting aus dem Storm ‚tanesiy und abgenutzten Weg, den ich genommen habe mehr als das, was ich wiederum setzen innen stoppt Rezept yokbaz obdachlos bi‘ Mein Kind hikayesiy

[Vers 19: Getarnte] (Traffic)
vermarktet, Autobahnen Leben Markt 365 Tage im riskant bitmiyo ‚sorglos maganda Blutgeld Bi zu zahlen‘ Unfall reduziert Trauer Fest Herz Berge Schmerz zu erwähnen, in einem Selamun erschallt in seinen Ohren Wunde macht keine Religion begleitet Verkehr Terror Alkohol, Gewalt, Leidenschaft für Geschwindigkeit 25 Jahre hundert grand im Auto für junge, Geduld, Toleranz, Sicherheit zuerst, dann keine Angst, nicht alles glauben, was ein Fehler insanufacık Heil muss dims zurückkehren






#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung



#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung








RADAR



XNXX 「Lyrics」 - Joji

Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Loredana feat. MERO

XNXX 「Paroles」 - Traduction Française - Joji

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Susamam 「Lyrics」 - English Translation - Şanışer

Sometimes I hear Howlin' in my head 「Lyrics」 - DEAN

Calma (Alan Walker Remix) 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Pedro Capó, Alan Walker, Farruko

Loredana feat. MERO - Kein Plan 「Lyrics」 - English Translation

Fresa 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - TINI, Lalo Ebratt

Kein Plan 「Songtext」 - Loredana feat. MERO

$cuze 「Versuri」 - abi

all the good girls go to hell (Nederlandse Vertaling by Sanderlei) 「Songtekst」 - Billie Eilish

Susamam 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Şanışer

Circles (Nederlandse Vertaling by Sanderlei) 「Songtekst」 - Post Malone

VAN VLIET 「Songtekst」 - Dv

Taylor Swift - Lover (Nederlandse vertaling by Sanderlei) 「Songtekst」

Kein Plan 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Loredana feat. MERO

Hollywood's Bleeding (Nederlandse Vertaling by Sanderlei) 「Songtekst」 - Post Malone

Shameless 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Camila Cabello

Kill My Mind 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Louis Tomlinson

Shameless 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling

Kill My Mind 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Louis Tomlinson

Slide Away 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Miley Cyrus

Saint-Tropez 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Post Malone

High School Sweethearts 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Melanie Martinez

A Thousand Bad Times 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Post Malone

Die for Me 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Post Malone

Take What You Want 「Songtekst」 - Nederlandse Vertaling - Post Malone

Hollywood's Bleeding (Nederlandse Vertaling by Sanderlei) 「Songtekst」 - Post Malone

Already Dead [Omae Wa Mou] 「Текст」 - Русский перевод - Lil Boom

Get You the Moon 「Versuri」 - Traducere română - Kina

BTS Jungkook - Decalcomania 「Lyrics」

Death Announcements 「Lyrics」 - Alkaline

Hollywood’s Bleeding 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Get You the Moon (Terjemahan bahasa indonesia) 「Lirik Lagu」 - Kina

HAA TEPOK 「Lirik Lagu」 - MeerFly Ft. Kidd Santhe & MK | K-Clique

Kenia Os - Delito 「Letras」

Mother’s Daughter (Български превод) 「Текст」 - Miley Cyrus

ICH KANN NICHT OHNE SIE 「Songtext」 - MC BILAL

all the good girls go to hell 「Låttexter」 - Svensk översättning - Billie Eilish

Circles 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

Lil Nas X - Panini 「Låttexter」 - Svensk översättning

DISSTRACK TILL KVF (DANIEL NORLIN, VLAD) *LOKAL* 「Låttexter」

Nahom Yohannes ( Meste ) 「Låttexter」 - Tefelalina Miflilay

Ed Sheeran - Take Me Back To London (Sir Spyro Remix) 「Låttexter」 - Svensk översättning - [feat. Stormzy, Jaykae & Aitch]

A$AP Rocky - Babushka Boi 「Låttexter」 - Svensk översättning

Kein Plan 「Låttexter」 - Svensk översättning - Loredana feat. MERO

SVADBA 「Låttexter」 - Svensk översättning - EMIR DJULOVIC & RADA MANOJLOVIC

Saif Nabeel - Kol Youm Elk Ashtak 「Låttexter」 - Svensk översättning

Shameless 「Låttexter」 - Svensk översättning - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「Låttexter」 - Svensk översättning

Kill My Mind 「Låttexter」 - Svensk översättning - Louis Tomlinson

Slide Away 「Låttexter」 - Svensk översättning - Miley Cyrus

Circles 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

all the good girls go to hell 「Låttexter」 - Svensk översättning - Billie Eilish

A Thousand Bad Times 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

Die for Me 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

Take What You Want 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Låttexter」 - Svensk översättning - Post Malone

Change Ya Life 「Текст」 - Русский перевод - Haiti Babii

Shameless 「Текст」 - Български превод - Camila Cabello

On My Way (हिंदी अनुवाद) 「गाने के बोल」 - Alan Walker, Sabrina Carpenter & Farruko

HURACAN 「Songtext」 - SAMRA & CAPITAL BRA

Saweetie - My Type 「Текст」 - Русский перевод

Susamam 「Şarkı Sözleri」 - Şanışer

Other Friends 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Steven Universe

ส้ม มารี 「เนื้อเพลง」 - รางวัลปลอบใจ feat. LAZYLOXY

Don't Watch Me Cry 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Jorja Smith

Bellaquita 「Lyrics」 - English Translation - Dalex ft. Lenny Tavárez

all the good girls go to hell 「歌词」 - 翻譯 中文 - Billie Eilish

Devil 「歌词」 - 翻譯 中文 - CLC

X1 - FLASH 「歌词」 - 翻譯 中文

米津玄師 - 馬と鹿 「歌词」 - 翻譯 中文

SUNMI - LALALAY 「歌词」 - 翻譯 中文

Good Bye 헤어지자 「歌词」 - 翻譯 中文 - 휘인(WHEEIN)

In Your Arms 「歌词」 - 翻譯 中文 - ILLENIUM, X Ambassadors

Hollywood’s Bleeding 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Take What You Want 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Die for Me 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Shameless 「歌词」 - 翻譯 中文 - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「歌词」 - 翻譯 中文

Kill My Mind 「歌词」 - 翻譯 中文 - Louis Tomlinson

Slide Away 「歌词」 - 翻譯 中文 - Miley Cyrus

Show & Tell 「歌词」 - 翻譯 中文 - Melanie Martinez

High School Sweethearts 「歌词」 - 翻譯 中文 - Melanie Martinez

A Thousand Bad Times 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Die for Me 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Take What You Want 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「歌词」 - 翻譯 中文 - Post Malone

Already Dead [Omae Wa Mou] 「Lyrics」 - Lil Boom

CLC - Devil 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย

CRIMINAL 「Letras」 - ADL ft. Filipe Ret

Liar 「Lyrics」 - BigKlit

XNXX (Traduction Française) 「Paroles」 - Joji

Decalcomania 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - BTS Jungkook

Alan Walker - PLAY 「歌词」 - 翻譯 中文

Delito 「LETRA」 - Kenia Os

Already Dead [Omae Wa Mou] 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Lil Boom

Ariana Grande, Social House - boyfriend 「Lyrics」

Slatko Grozdje 「TEKST」 - In Vivo

Like That 「Lyrics」 - Now United

Delito 「LETRA」 - Kenia Os

Camila Cabello - Shameless (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」

Miley Cyrus - Slide Away 「LETRA」 - Traducción al Español

Lil Nas X - Panini (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」

Billie Eilish - all the good girls go to hell (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」

Hollywood’s Bleeding (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」 - Post Malone

Take What You Want 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Die for Me 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Shameless 「LETRA」 - Traducción al Español - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「LETRA」 - Traducción al Español

Kill My Mind 「LETRA」 - Traducción al Español - Louis Tomlinson

Show & Tell 「LETRA」 - Traducción al Español - Melanie Martinez

High School Sweethearts 「LETRA」 - Traducción al Español - Melanie Martinez

A Thousand Bad Times 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Die for Me 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Take What You Want 「LETRA」 - Traducción al Español - Post Malone

Hollywood’s Bleeding (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」 - Post Malone

Camila Cabello - Shameless (Traducción al Español by Sanderlei) 「LETRA」

Boys (翻訳 日本語で) 「歌詞」 - Lizzo

Nota Loca (Remix) 「LETRA」 - Eklectico, Jamby el Favo, Felo Blonck, Galindo Again & Neon G

Kenny G 「Letras」 - Matuê

Die For Me 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

فوتي بعلاقة 「كلمات الأغنية」 - حسام جنيد

CLC - Devil 「LETRA」 - Traducción al Español

La Reina de la Noche 「LETRA」 - Dvice X Jamby el Favo X Galindo Again

Decalcomania 「Letras」 - Traducción al Español - BTS Jungkook

Con Altura 「Versuri」 - Traducere română - J Balvin & ROSALÍA

Vaaste Song (English Translation) 「Lyrics」 - Dhvani Bhanushali







TOP 100



Billie Eilish - all the good girls go to hell (Dansk Oversættelse by Sanderlei) 「Sangtekster」

Lil Nas X - Panini 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse

Slide Away 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Miley Cyrus

Ed Sheeran - Take Me Back To London (Sir Spyro Remix) 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - [feat. Stormzy, Jaykae & Aitch]

Y2K, bbno$ - Lalala 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse

A$AP Rocky - Babushka Boi 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse

Kein Plan 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Loredana feat. MERO

SOUNDS OF THE SKENG 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - STORMZY

Susamam 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Şanışer

Hollywood’s Bleeding 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Post Malone

CLC - Devil 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Miley Cyrus - Slide Away 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Lil Nas X - Panini 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

TANKCSAPDA – SZEVASZ ÖCSÉM 「Dalszöveg」

Circles 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Die for Me 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Sanat - Käännöksen suomeksi

Take What You Want 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Kein Plan 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Loredana ft. MERO

Kill My Mind 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Louis Tomlinson

Kein Plan 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Loredana ft. MERO

all the good girls go to hell 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Billie Eilish

Melón Vino 「Letras」 - WOS

#SUSAMAM 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Şanışer

Camila Cabello - Shameless 「Текст」 - Български превод

Camila Cabello - Liar 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Kill My Mind 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Louis Tomlinson

Tovább 「Dalszöveg」 - Punnany Massif feat. Bankos

Saint-Tropez 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi - Post Malone

A$AP Rocky - Babushka Boi 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

Post Malone - Circles 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

X1 - FLASH 「Sanat」 - Käännöksen suomeksi

all the good girls go to hell 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Billie Eilish

Shameless 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Camila Cabello

Post Malone - Circles 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

Susamam 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Şanışer

SVADBA 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - EMIR DJULOVIC & RADA MANOJLOVIC

La zone est minée 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Niska

all the good girls go to hell מילים תרגום לעברית Billie Eilish

Shameless מילים תרגום לעברית Camila Cabello

Panini מילים תרגום לעברית Lil Nas X

Miley Cyrus - Slide Away 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

Kill My Mind 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Louis Tomlinson

Camila Cabello - Liar 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás

A Thousand Bad Times 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Take What You Want 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Die for Me 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Post Malone

Shameless 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Camila Cabello

all the good girls go to hell 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Billie Eilish

Gori Gori 「Dalszöveg」 - Magyar fordítás - Cvija

Maluma - No Se Me Quita מילים תרגום לעברית

Şanışer - Susamam מילים תרגום לעברית

Louis Tomlinson - Kill My Mind מילים תרגום לעברית

Miley Cyrus - Slide Away מילים תרגום לעברית

Post Malone – A Thousand Bad Times מילים תרגום לעברית

Post Malone - Die For Me מילים תרגום לעברית

Post Malone - Take What You Want מילים תרגום לעברית

Post Malone - Hollywood's Bleeding מילים תרגום לעברית

all the good girls go to hell מילים תרגום לעברית Billie Eilish

Shameless מילים תרגום לעברית Camila Cabello

คนสันดานหมา 「เนื้อเพลง」 - Bipolar X มิน เฉาก๊วย

Portugal 「Låttexter」 - Ricky Rich

Camila Cabello - Shameless 「Lời bài hát」 - Dịch sang tiếng Việ

Shameless 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Camila Cabello

Carry Me Away 「Lyrics」 - John Mayer

Carry Me Away 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - John Mayer

ANTIPOSITIVE (live) 「Текст」 - Русский перевод - LITTLE BIG

#SUSAMAM

Pick U Up 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Foster The People

I Really Wish I Hated You 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - blink-182

Class Fight 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

High School Sweethearts 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Bellaquita 「Lyrics」 - English Translation - Dalex ft. Lenny Tavárez

Nurse's Office 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Camila Cabello - Shameless 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย

Drama Club 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

WOS - MELON VINO 「LETRA」

Pa' Olvidarme De Ella 「Lyrics」 - English Translation - Piso 21 & Christian Nodal

Show & Tell 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Orange Juice 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

La Reina de la Noche 「LETRA」 - Dvice X Jamby el Favo X Galindo Again

Strawberry Shortcake 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Shameless 「Paroles」 - Traduction Française - Camila Cabello

Shameless 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - Camila Cabello

Shameless 「Lirik」 - Terjemahan bahasa indonesia - Camila Cabello

Shameless 「Текст」 - Български превод - Camila Cabello

Shameless 「Текст」 - Русский перевод - Camila Cabello

Shameless 「Testo」 - Traduzione Italiana - Camila Cabello

Shameless 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Camila Cabello

Shameless 「Versuri」 - Traducere în Română - Camila Cabello

Marvel Boy - Loco Por Vernos 「LETRA」

The Principal 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Always There - Greta Van Fleet

homecoming queen? 「Lyrics」 - Kelsea Ballerini

Wheels On the Bus 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

Melanie Martinez - Detention 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Teacher's Pet 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Melanie Martinez

#SUSAMAM

Loredana feat. MERO - Kein Plan 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Camila Cabello - Liar 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Kill My Mind 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Louis Tomlinson

Hollywood’s Bleeding 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Take What You Want 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Die for Me 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri - Post Malone

Susamam 「Şarkı Sözleri」 - Şanışer

Camila Cabello - Shameless 「Şarkı Sözleri」 - Türkçe Çeviri

Take What You Want 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Die For Me 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

A Thousand Bad Times 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Post Malone - Saint Tropez 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Enemies 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Allergic 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

On The Road 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Staring At The Sun 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

I’m Gonna Be 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Post Malone

Post Malone - Internet 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - Myself 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

Post Malone - I Know 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung

all the good girls go to hell (Deutsche Übersetzung by Sanderlei) 「Songtext」 - Billie Eilish

Shameless 「TEXT」 - Český překlad - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「TEXT」 - Český překlad

all the good girls go to hell 「TEXT」 - Český překlad - Billie Eilish

Lil Nas X - Panini 「TEXT」 - Český překlad

Susamam 「TEXT」 - Český překlad - Şanışer

High School Sweethearts 「TEXT」 - Český překlad - Melanie Martinez

Die for Me 「TEXT」 - Český překlad - Post Malone

Take What You Want 「TEXT」 - Český překlad - Post Malone

Hollywood’s Bleeding 「TEXT」 - Český překlad - Post Malone

Loco Por Vernos 「LETRA」 - Marvel Boy

Suizid 「Songtext」 - PA Sports ft. Kianush

Lily 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Alan Walker ft. K-391

Lil Nas X - Old Town Road (REMIX) 「Текст」 - Български превод BG

Ransom 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Lil Tecca

Get You The Moon (Terjemahan bahasa indonesia) 「Lirik Lagu」 - Kina

Bye Bye 「Tekst」 - Tayna X Dafina Zeqiri

Motivation 「歌詞」 - 翻訳 日本語で - Normani

Circles 「TEXT」 - Český překlad - Post Malone

Slide Away 「TEXT」 - Český překlad - Miley Cyrus

Decalcomania 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - BTS Jungkook

História e Geografia

Good Vibe 「Lyrics」 - J.Fla

À tort ou à raison 「Paroles」 - DUB INC

Manel - Per la bona gent 「LETRA」

Chris Brown - No Guidance ft. Drake 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย

Maldita 「Testo」 - Bl4ir

Lalala 「เนื้อเพลง」 - แปลภาษาไทย - Y2K, bbno$

SAMRA & CAPITAL BRA - HURACAN 「Lyrics」 - English Translation

I Really Wish I Hated You 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - blink-182

Mato Grosso do Sul - Conheça seu Estado

Feel Special 「Lyrics」 - TWICE

Tempomat 「Songtext」 - Bausa

Casinha do Samuk 「LETRA」 - SET DJ Samuk

Tudo Acabou 「LETRA」 - Biollo

Život 「TEXT」 - Nerieš

Like That 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Now United

all the good girls go to hell 「TEXT」 - Český překlad - Billie Eilish

Lil Nas X - Panini 「TEXT」 - Český překlad

Planeta Teror 「TEXT」 - Michajlov

NA MŮJ KRK 「TEXT」 - HUGO TOXXX

Wrong 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Luh kel

Loyalty Means Everything 「Lyrics」 - 704Chop

Change Ya Life 「Текст」 - Русский перевод - Haiti Babii

Post Malone - Myself 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

Old Town Road (Български превод) 「Текст」 - Lil Nas X

It's A New Day (Hrvatski prijevod) 「TEKST」 - Anouk

Susamam 「Songtext」 - Deutsche Übersetzung - Şanışer

Hot Girl Summer 「Lirik Lagu」 - Terjemahan bahasa indonesia - Megan Thee Stallion ft. Nicki Minaj & Ty Dolla $ign

Wrong (แปลภาษาไทย) 「เนื้อเพลง」 - Luh Kel

CLC - Devil 「歌詞」 - 翻訳 日本語で

XNXX 「Paroles」 - Traduction Française - Joji

Change Ya Life 「Lyrics」 - Haiti Babii

Aviva - Princesses Don’t Cry 「Lirik Lagu」 - Terjemahan Bahasa Malaysia

XNXX - Joji - Traducción al Español

Decalcomania 「Lyrics」 - BTS Jungkook

That Girl (แปลภาษาไทย) 「เนื้อเพลง」 - Olly Murs

El Chivo 「Lyrics」 - English Translation - Berner ft. T3R Elemento

Lalala (Deutsche Übersetzung) 「Songtext」 - Y2K & bbno$

Kein Plan 「Paroles」 - Traduction Française - Loredana

FYRE - Sofia Hills 「Текст」

Shameless 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Camila Cabello

Camila Cabello - Liar 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse

Kill My Mind 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Louis Tomlinson

Gilli - Dag 1 「Sangtekster」

Billie Eilish - all the good girls go to hell (Dansk Oversættelse by Sanderlei) 「Sangtekster」

Show & Tell 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Melanie Martinez

High School Sweethearts 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Melanie Martinez

A Thousand Bad Times 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Post Malone

Die for Me 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Post Malone

Take What You Want 「Sangtekster」 - Dansk Oversættelse - Post Malone


CLC - Devil 「Lyrics」


Translations - Links




CLC - Devil

CLC - Devil - Romanized

CLC - Devil - English Translation

CLC - Devil - Deutsche Übersetzung

CLC - Devil - 翻訳 日本語で









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen